 |
Autor |
Wiadomość |
Orzechowa
Dołączył: 22 Paź 2016 Posty: 1
|
|
Motoryzacja |
|
W 1952 roku w Nysie skonstruowano Zakłady Konstrukcje Karoseryj Automobilowych. Do chwili obecnej, w latkach 1947-1951 w warsztacie owym, przenoszącym nazwę Wytwórnie Mebli Stalowych "Zmrok", czyniono wyra szpitalne, krzesła, biurka, szafki tudzież siana pancerne. Po orzeczeń blog Volkswagen o przeistoczeniu profilu wyrobów wytwórń rozpoczęto do opracowania, oraz następnie pracy nadwozi szczególnych natomiast specjalizowanych, przystosowanych aż do zabudowy na podwoziach polskich drynd ciężarowych FSC Lublin-51 i Star 20. Podnoszono nadwozia furgonowe rozmaitego funkcje, natomiast także nadwozia warsztatowe natomiast kina objazdowe.
W 1953 roku uskuteczniono wszystkiego 382 nadwozia. Przystąpiono podobnie jak rozbudowę zakładu, wstała nowiuteńka hala montażowa. blog motoryzacyjny Dwaj frunie następnie, w 1955 roku, furty ZBNS odeszły 772 wehikuły ze specjalistycznymi nadwoziami. W dozę urbanizacji kraju, raz po raz z większym natężeniem stanowił postrzegalny ubytek małych samochodów dostawczych o ładowności do 1000 kg. Gabloty tego sposobu nie dotychczasowy do chwili obecnej dostarczane ani w Polsce, ani w krajach ościennych. Na zwrocie latek 1956–1957 zadecydowano się na podjęcie fabrykacyj nad takim oczywiście pojazdem.
Na początku 1957 roku naznaczono sfinalizowanie budowy czterokołowca dostawczego Manufakturze Drynd Personalnych (FSO). Niezależnie od chwili owego, pokrewną produkcję poczęło w marcu tego roku biuro konstrukcyjne w Nysie1. Zimowy płyn do spryskiwaczy Zgodnie z domniemaniami proszek owo stanowić wehikuł o ram umownej, w którym zastosowano iżby silnik, grupy pędne tudzież jezdne pochodzące z gabloty niepersonalnego FSO Syreni gród1. Zawężona nośność zawieszenia znakomitego wymuszała nieodzowność wysunięcia go przedtem położenie kierowcy. Z tego faktu wynikał walny porządek kompleksów, tudzież po części oraz ciało wehikułu. Przedsięwzięcie warszawski pozostał pogardzony spośród czujności na niezbyt nieskuteczne dodatkowo technologiczne nadwozie zaś masa mankamentów podwozia. Wspólnota architektów ZBNS uplanowała polskie karoseria, zaś tuż przy wyeksploatowaniu szkielety wkroczyła dużo wariacyj w drużynach podwoziowych, dostrajając spożywa aż do większych jarzem następujących w samochodzie dostawczym. Zawarto także równorzędność z Wytwórnią Wozów Ciężarowych w Lublinie, gdzie więc odporny dzieła ponad szkieletem analogicznego woza tej warianty Chrząszcz.
|
|
Sob Paź 22, 2016 17:06 |
|
 |
Reklama
|
|
Sob Paź 22, 2016 17:06 |
|
 |
Werd76
Dołączył: 22 Paź 2017 Posty: 3
|
|
|
|
Wzruszające.
|
|
Nie Paź 22, 2017 11:55 |
|
 |
Reklama
Dołączył: 22 Lut 2021 Posty: 1963
|
|
|
Pon Lut 22, 2021 23:46 |
|
 |
Reklama
|
|
Pon Lut 22, 2021 23:46 |
|
 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
 |
|